Jesteś tutaj: Start
Dobiega powoli koniec konkursu matematycznego „Mistrz Tabliczki Mnożenia”. Rozpoczął się on
26 września 2016 r. w Dniu Tabliczki Mnożenia. Składa się z pięciu etapów, za nami już cztery.
W każdym z nich brali udział wszyscy uczniowie klas III-VI. Dzieci młodsze (kl. III) w trzech
pierwszych etapach musiały wykazać się znajomością tabliczki mnożenia w zakresie 50, czwarty
etap to już zakres do 100, który obowiązywał starsze dzieci (IV-VI) od początku.
W dniu 24 kwietnia 2017 o godzinie 9.00 w świetlicy szkolnej odbył się już po raz ósmy
Szkolny Przegląd Twórczości Ludowej. Celem tego konkursu było poszerzenie wiedzy o regionie
w powiązaniu z jego tradycjami. Uczestnicy przeglądu mieli możliwość pokazania swoich
umiejętności artystycznych poprzez wykonanie i zaprezentowanie byśków i nowo latek, palm
oraz wycinanek.
Wszyscy uczestnicy konkursu bardzo chętnie przystąpili do wykonania prac z wybranych
dziedzin rękodzieła ludowego. Dopisywały im wspaniałe humory, chętnie wymieniały się
doświadczeniami i udzielały cennych wskazówek dotyczących sposobu wykonania prac.
W czwartek 20 kwietnia 2017 r. uczniowie klas IVa, IVb, VIa byli w Teatrze Lalki i Aktora w Łomży
na przedstawieniu pt. „Szczęśliwy Książę”. Jego przesłanie było niezwykle ważne. Nie ten człowiek
jest szczęśliwy, który ma bogactwo, ale ten, który może się nim z innymi podzielić. Uczniowie
w ciszy i zadumie przyglądali się losom przedstawionych postaci. Niejednemu z nas zakręciła
się łezka w oku. Po skończonym spektaklu zapanowała przez chwilę cisza. Na stojąco gromkimi
brawami widownia podziękowała aktorom.
Drodzy Rodzice!
Uczniowie klas drugich i trzecich naszej szkoły biorą udział w VIII edycji programu do nauki słówek
z języka angielskiego Insta.Ling. Nauczyciel przydziela słówka, a uczniowie razem z Insta.Ling
powtarzają je w domu. Podstawowym założeniem aplikacji jest skłonienie uczniów do krótkiej,
kilku- bądź kilkunastominutowej, ale systematycznej codziennej pracy. Nauka odbywa się
w ciekawej formie quizu, który indywidualnie dobiera poziom trudności do aktualnych umiejętności
ucznia, dzięki czemu dziecko nie jest ani przytłoczone nadmiarem nowego materiału, ani nie traci
czasu na powtórki słówek, które już świetnie zna.